مجله مداد

مجله دانش آگاهی دانشجو

مجله دانش آگاهی دانشجو

مجله مداد

گاهنامه‌ی دانشجویان مرکز آموزش عالی شهرضا

این وبلاگ متعلق به مجله علمی فرهنگی مداد، دانشگاه دولتی شهرضا می باشد .
نام «مداد»که برای این مجله انتخاب شده است ، مخفف «مجله دانش آگاهی دانشجو»است و لذا کلیۀ فعالیت های مجله با این نام شناخته می شود.
آدرس ایمیل مجله :
madad.mgz@gmail.com
کانال تلگرام :
https://telegram.me/madad_mgz

آخرین نظرات
نویسندگان

مجله مداد جلد 1

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۳۵ ب.ظ

دانلود اولین و تنها مجله علمی، فرهنگی مرکز آموزش عالی شهرضا


دانلود نسخه اول مجله مداد(تمام رنگی)

دریافت نسخه اول مداد

حجم: 7.26 مگابایت

نظرات  (۶)

سلام...متن انتقاد بنده چند موضوع را پیشنهاد و به برخی مشکلات انتقاد می کند که قبلا طرح گردید اما پیرو جواب شما دوستان گرامی لازم به ذکر می دانم که از نظرات تمامی دانشجویان دانشگاه نظر بگیرید تا بتوانید پیشرفت کنید... از نظر نمای گرافیکی این نشریه واقعا بچگانه است و دوران دانشجویی هم نماهای جذاب را پذیراست نه کودکانه و صرف پیشنهاد به شما چند مورد را تذکر دادم و امیدوارم مورد استفاده و پیشرفت شما و دانشجویان شود...همچنین می توانید از نشریات دانشگاه های کشور که در سایت snn.ir قرار دارد الگو بگیرید...بطور مثال همان نشریه "اتفاق" و یا نشریه "من دانشجو هستم" و ... در کشور بعنوان نشریات موفق حاضر شده اند که امیدوارم شما نیز پرچم دانشگاه را تا این نقطه بلند نگه دارید...موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
در مورد نمای گرافیکی مجله، از عموم دانشجویان بازخورد نسبتا خوبی دریافت شده. با این وجود در نسخه ی بعدی با تغییراتی نیز همراه است.
و اما نشریه اتفاق! رویکرد مجله مداد با این نشریه کاملا متفاوت است. نشریه اتفاق رویکردی سیاسی اجتماعی دارد اما مجله مداد رویکرد دانش و آگاهی (ولی نه به طور رسمی مجلات عمومی بلکه با رویه ای متفاوت) را در پیش رو دارد.
موفق باشید
سلام
برای اولین نشریه دانشگاه بد نبود اما مطالبش کمی از نظر علمی ضعیف بود و جای تلاش بیشتری داشت .طراحی اون هم خوب بود اما روی جلد خیلی شلوغ بود و عنوان نشریه پیدا نبود
و امیدوارم نسخ دیگر ،رنگی یا تعداد صفحات آن افزایش پیدا کند .
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
در نسخ بعدی اصلاح خواهد شد.
سلام
برای شروع خوب بود ولی بنظر بنده از دانشجویان دانشگاه بیشتر از اینها انتظار میرود...
طراحی ضعیف و جذاب نیست و بچگانه است ودر این خصوص از نشریات دانشجویان دانشگاه های دیگر حتی آزاد شهرضا (نشریه اتفاق) الگو بگیرید چون نشریه نماینده دانشجویان و دانشگاه در خارج از محیط دانشگاه است.
در این نشریه میتوانید سوالات و نظرات دانشجویان از وضع دانشگاه را به گوش مسئولان برسانید پس جدی و محکم و در شان دانشجو پیش روید و ضمنا در جهت برکت نشریه از بیانات و سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان پند و نصیحت پدرانه بسیار استفاده کنید و بسیار نقدهای سازنده دیگر دارم که امیدوارم در شماره های بعد بهتر آغاز کنید...موفق باشید...یاعلی
پاسخ:
سلام
1. در طراحی این مجله سعی شده تا از طرح ها و رنگ های جذاب متناسب با حس و حال دورران دانشجویی استفاده شود که در صورت عدم رضایت دانشجویان در شماره بعدی از طرح های رسمی و ساده استفاده خواهد شد.
2. در شماره بعدی سعی خواهد شد مصاحبه ای با رییس دانشگاه در جهت بررسی اوضاع دانشگاه صورت پذیرد.
3. به دلیل کمبود شدید فضا به جهت درج مطلب در همین حد محدود بوده ایم. ولی ان شاء الله در نسخ بعدی اصلاحاتی صورت خواهد پذیرفت.
باتشکر فراوان از نظرات سازنده شما.
امیدواریم با ارسال نظرات و مطالب خود ما را در جهت اعتلای سطح مجله یاری فرمایید.
حالا که چه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مطلب علمیش ** بود

پاسخ:
سلام
با تشکر از نظرتان
در شماره بعدی با همیاری شما دوستان عزیز اصلاح خواهد شد.
با سلام و خسته نباشید،مجله ی خوبی بود ای کاش رنگی چاپ میشد.
پاسخ:
سلام ممنون
در این مورد با دانشگاه صحبت های زیادی شده ولی هنوز نتیجه ی مطلوبی حاصل نشده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">