مجله مداد

مجله دانش آگاهی دانشجو

مجله دانش آگاهی دانشجو

مجله مداد

گاهنامه‌ی دانشجویان مرکز آموزش عالی شهرضا

این وبلاگ متعلق به مجله علمی فرهنگی مداد، دانشگاه دولتی شهرضا می باشد .
نام «مداد»که برای این مجله انتخاب شده است ، مخفف «مجله دانش آگاهی دانشجو»است و لذا کلیۀ فعالیت های مجله با این نام شناخته می شود.
آدرس ایمیل مجله :
madad.mgz@gmail.com
کانال تلگرام :
https://telegram.me/madad_mgz

آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود نرم افزار PSpice 9.2 + راهنمای نصب

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ



نرم افزار PSpice یکی از بهترین و دقیق ترین نرم افزار های شبیه سازی مدارات الکترونیکی در رشته برق می باشد که بی شک هر دانشجوی رشته برق نیاز مبرم به تسلط بر این نرم افزار دارد . گستردگی کتابخانه های قطعات از یکسو و آنالیز های مختلف از سوی دیگر به همراه سرعت و دقت ، اسپایس را به یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین نرم افزارهای رشته برق مبدل ساخته است .
Spice یک شبیه‌ساز مدارهای الکترونیکی آنالوگ و مد ترکیبی می‌باشد که جهت بازبینی، طراحی مدارهای الکترونیکیو پیش‌بینی رفتار آن‌ها طراحی شده است. به همین دلیل این نرم‌افزار در طراحی و تحلیل مدارات مجتمع بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. گستردگی کتابخانه های قطعات از یکسو و آنالیز های مختلف از سوی دیگر به همراه سرعت و دقت ، PSpice را به یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین نرم افزارهای رشته برق مبدل ساخته است . شبیه ساز قدرتمند PSpice توانایی انجام تحلیل های زیر را دارد :

  • تحلیل DC غیرخطی
  • تحلیل AC خطی
  • آنالیز فوریه
  • تحلیل پاسخ گذرا
  • تحلیل نویز
  • تحلیل پارامتری
  • مشاهده شکل موج ولتاژ و جریان در گره ها و شاخه های مختلف

PSpice دارای کتابخانه‌های آنالوگ و دیجیتال شامل عناصر استاندارد است و این قابلیت، این برنامه را برای کاربردهای دیجیتال و آنالوگ بسیار مفید ساخته است.


دانلود نرم افزار PSpice 9.2

آموزش نصب نرم افزار PSpice 9.2 


منبع

نظرات  (۵)

سلام، فقط می خواستم بگم، من این پست وبلاگ را دوست داشتم

این الهام بخش بود در حال ارسال پست!
فوق العاده ارسال، بسیار آموزنده است. من تعجب می کنم که چرا متخصصان متضاد این بخش متوجه نمی شوند
این. شما باید نوشتن خود را ادامه دهید. من مطمئن هستم، تو عظیم هستی
پایگاه های خوانندگان در حال حاضر!
با سلام من نرم افزار را نصب کردم اما موقع سیمولیشن ارور لایسنس می دهد اما لایسنس رو در دایرکتیویتی های مذکور نصب کردم
عالی بود مرسی

ممنون از سایتتون اموزشش خیلی راحت و خوب بود و فایل دانلودی هم خیلی راحت دانلود شد و نصب شد و در چند پارت نبود خیلی گشتم تا این رو پیدا کردم ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">